Excellent
Rated By guests
9.3
Apartamenty Droga do Daniela 9D
HotelsCombined
Formularz kontaktowy

Regulamin

Zarządca obiektu  będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich gości.

REGULAMIN POBYTU GOŚCI W OBIEKCIE
§1

  1. Apartamenty/Pokoje wynajmowane są na doby. Doba trwa od godz. 14 do godz. 10 dnia następnego.
  2. Liczba dni pobytu określona jest w potwierdzeniu rezerwacji, którym jest dokonanie przedpłaty zadatku przez gościa w wysokości opłaty pierwszej doby. Pozostałą kwotę gość wpłaca w dniu przyjazdu podczas meldowania.
  3. Termin pobytu w naszym obiekcie można przedłużyć w przypadku, gdy apartament jest wolny.
  4. Zarządca obiektu  pobiera taksę klimatyczną. Taksa klimatyczna pobierana jest za każdy pełny dzień pobytu.

§2

  1. Goście podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.
  2. Liczba osób przebywających w apartamencie może zostać zmieniona. W przypadku zmiany liczby osób, klient zobowiązany jest do poinformowania zarządcy telefonicznie lub mailowo i dopłaty różnicy w cenie.
  3. W każdej chwili gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić zarządcę o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy.

 

  1. Zarządca obiektu świadczy swoje usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze poinformowanie zarządcy, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  2. Zapewniamy:
  • Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
  • Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
  • Sprzątanie apartamentu/pokoju.

§4

  1. Zachowanie gości i osób korzystających z apartamentów nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Zarządca apartamentów/pokoi może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę, bez zwrotu wpłaconych pieniędzy.
  2. W obiekcie i w apartamentach/pokojach obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 dnia następnego.

§5

  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go gości. 
  2. Wcześniejszy, nieuzgodniony wyjazd Klienta bez przekazania apartamentu/pokoju przy udziale przedstawiciela naszej firmy, może spowodować roszczenia ze strony tej firmy.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach/pokojach grzałek, kuchenek gazowych i  innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia obiektu.

§6

  1. Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia w apartamentach/pokojach i na klatkach schodowych.

§7

  1. Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do apartamentu/pokoju, który powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamka.
  2. Goście mają możliwość korzystania z garażu podziemnego. Za zagubienie pilota  do bramy garażowej pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.

§8

  1. Temperatura w apartamentach/pokojach jest stała i może ulec zmianie w przypadku zostawienia otwartych okien lub wietrzenia pomieszczeń. W sezonie grzewczym prosimy o nie zostawianie otwartych okien na dłuższy czas. Okna mogą być otwarte tylko w celu przewietrzenia pomieszczeń.